top of page

משלוחים והחזרות

מדיניות משלוחים

 

:משלוחים

אנו פרפיוניק עושה את כל מאמץ על מנת שהזמנתך תגיע מהר ככל האפשר

.ועל כן אנו , הזמנתך תסופק תוך 10 ימי עסקים ממועד הביצוע ההזמנה

 

ההזמנה תסופק יל ידי שליח מטעם חברת שליחויות חיצונית , לכתובת אשר צוינה בעת ההזמנה -לבית / למקום עבודה . יש לציין כי ההזמנות מסופקות לכל חלקי הארץ.

 

.הזמנה העולה על סכום של 500 ש״ח לא תחויב בדמי משלוח

.הזמנה מתחת לסכום 500 ש״ח -יתווספו דמי משלוח בסך 35 ש״ח

 

.עם קליטת ההזמנה במערכת , תקבל אישור הזמנה למייל . כשהחבילה תעובר לחברת שליחויות נעדכן אותך במייל נוסף

 

.ביום האספקה- חברת שליחויות תיצור קשר טלפוני לצורך תיאום הגעה

 

:איסוף עצמי 

  
.ניתן לבצע איסוף עצמי של הזמנה אם צויינה אפשרות זו בעת ההזמנה

 

.עם קליטת ההזמנה במערכת , תקבל אישור הזמנה למייל . כשהחבילה תהיה מוכנה לאיסוף עצמי תקבל מייל נוסף

 

:כתובת האיסוף העצמי

 .זידינגוף 252 תל אביב

 

:שעות איסוף מהחנות

ראשון- חמישי

12:00 - 20:00

 שישי

11:00 – 15:00

החלפות והחזרות

 

 :החלפה/ החזרה

מוצרי חנות גמורים שניקנו אונליין דרך האתר ניתן יהיה להחליף/להחזיר בחנות או לשלוח לחנות באחריות השולח בלבד ״פרפיוניק״ לא תישא באחריות על המוצר שנפגם או נאבד בזמן שילוח חזרה.

 

 

אין החזרות מוצר שיוצר בהתאם לבקשת הלקוח בכפוף לחוק הגנת הצרכן תשע״א (תקנות הגנת התצרכן -ביטול עסקה תשע״א 2010)

הזמנת בושם בהתאמה אישית /תרכיב בהתאמה אישית או כל מוצר אשר הותאם לבקשת הלקוח ורצונו של הצרכן המתבצעת במעבדה ,כך שמיד לאחר תשלום מתחיל תהליך הייצור ועל כן לא ניתן יהיה לבצע החזר/ביטול עסקה.

 

: ביטול עסקה לא יתאפשר רק בתנאים הבאים

המועד: תוך 14 ימי עסקים מיום שהצרכן קיבל לידיו את המוצר

שימוש : ביטול עסקה לא יתאפשר במידה והצרכן עשה בו שימוש

פגם : החזרת הטובין ללא תווית/תווית מחיר/ברקוד ,תהווה ראיה מספקת לעשיית שימוש .

 

פגם במוצר : ביטול עסקה יהיה בתנאי שהצרכן יחזיר את המוצר (בושם או כל מוצר ״פרפיוניק ״ אחר ) לעוסק והטובין לא נפגמו . ההחלטה בדבר פגם , תהיה ע״פ שקו״ד ובסמכותו הבלעדית של מנהל סניף / או כל מוסמך מטעם החברה במעמד החזרת המוצר .

 

מוצרי יוקרה : לא ניתן לבטל עסקה על בשמים / או כל מוצר אחר שנמכרו בסכום הגבוה מסך של 1499 ש״ח

לעניין זה המחיר הקובע הינו המחיר המפורסם בחנויות החברה , וזאת לפני כל הנחה.

 

התאמות : ביטול עסקה כאמור יהיה בתנאי שלא בוצעו התאמות מכל מין וסוג שהוא במוצר

ההחלטה בדבר ביצוע התאמה/ות תהיה נתונה לשיקול דעתו ובסמכותו הבלעדית של מנהל הסניף מטעם החברה במעמד ההחזרה.

 

: בשמי ממותג הבית

בשמי מדף ומוצרים נלווים להם , נמכרים כמו שהם למען הסר ספק  לא יהיה ניתן לשנות אותם או לקבל החזר כספי עם המוצרים נפתחן ונעשה בהם שימוש.

 

שבר :  לא תינתן אחריות על שבר בקבוק או כל שבר אחר.

 

החזר כספי : במקרה של ביטול עסקה  יישא הצרכן בדמי ביטול  של 5% ממחיר המוצר או 100 ש״ח הנמוך מבניהם שיקוזזו  מההחזר על פי הכתוב בחוק.

במידה והעסקה בוצעה בכרטיס אשריי יישא הצרכן בדמי ביטול בשיעור 2.5% נוספים שיתווספו לדמי ביטול.

 ט.ל.ח

bottom of page